• V nov mandat vstopa s pogledom na novo programsko obdobje po letu 2027 - uspešnost slovenske kmetijske politike moramo gledati skozi daljše časovno obdobje in ne samo skozi sedemletno razdeljevanje finančnih sredstev. Da bomo uspešni, je najprej potrebna dolgoročna in kvantificirana strategija razvoja slovenskega kmetijstva in živilstva. Kam želimo priti leta 2050, kako bomo to zasledovali z nacionalnimi in evropskimi ukrepi, kakšni so medsebojni vplivi med posameznimi kmetijskimi sektorji ter preostalim delom gospodarstva.
  • Izpostavil je pomembnost, da je državna kmetijska politika prepoznala pomen kolektivnih naložb zadrug tako v zbirne in skladiščne kapacitete kot distribucijo ter predelovalne kapacitete. Z njihovo modernizacijo oz. izgradnjo novih kapacitet bodo kmetje še en korak višje v verigi vrednosti, lažje bodo razvijali močnejše zadružne blagovne znamke in stabilnejše poslovanje ter postali uspešnejši pogajalci z ostalimi deležniki v verigi.
  • Prepričan je, da je prava pot razvoja slovenske zadružne živilske panoge poleg povezovanja tudi izgradnja blagovnih znamk, ki bodo z izpričanim slovenskim poreklom dosegale večjo prepoznavnost ter prodajo in s tem tudi na začetek verige - na kmetijo prinesle večji, bolj zanesljiv in stabilen kos pogače.

Preberite tudi

28.08.2024

Zadružni nagrajenci 2024

Zadružna zveze Slovenije (ZZS) vsako leto podeljuje tri vrste priznanj: letos je podelila 5 priznanj ob posebnih priložnostih, 10 priznanj za trajen doprinos k razvoju zadružništva in 15 letnih priznanja za prispevek k razvoju zadružništva.

Preberi več